Data e postimit: 2014-08-22 13:32:47
Lexime: 2909
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Ma inati,se inati !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njeriu vdes nga inati !
Autori: ona · Lloji: Poezi personale · Tema: per ato qe me kane inate
vetes tinme Tjert let thon ca te dojn mu vlerat lart po me cojn un i shumzoj me 0000000 ata ala spo me kuptojne Ipershendes te gjithe ato qe me kane ''INATE''
Autori: Desion Malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Kur ti mendon se te urrej une me shume te dashuro. Kur ti mendon se nuk te shikoj me shume te veshgoj. Kur inati per mua te te pushtoj une do te jem afer te ta zvogeloj. Kur malli kraharorin do ta caj une do jem afer deri sa vdekja te na nd...
Autori: katerina iljazi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ca bone mir ?
njerezit flasin nga inati por ti mos u merzit ktu e ke nje person qe kujdeset nate e dite e di qe shpesh djemte premtojne rrena beso zemren tende seriozisht kam ra mrena ka nje bote pa fund tek syte e tu emocinohem...emocionohem sdua ti japi...
Autori: Elonaa · Lloji: Fabul · Tema: Luani dhe Miu
Na ishte njeher ne Luan duke Fjetur nen hijen e nje lisi qe rrinte aty gjat gjith dites,Kur pa oritmas nje mij i kaloi neper goj Luani u zgjua dhe duke bertitur e pa Dhelpra pastaj ajo i tha ti je Luan dhe u frikesove nga nje mij i vogel: Luani tha un nuk...
Autori: STELINA FIZMANI · Lloji: Poezi personale · Tema: Bukuria e emrit tim
MORA 1 S te stolite aty ishte bukuria, MORA 1 T toka aty ishte jeta, MORA 1 E te era aty ishte freskesia, Mora 1 L te lulja aty ishte aroma, Mora 1 I te inati aty ishte zilia, MOra 1 N te nena aty ishte dashuria, MOra 1 A te ari atu ishte ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Mërzia
Kam një dhimbje mu në zemër Se besoj ta ketë cdo femër Ndihem shumë keq ,shumë përtok’ Me keq se sa të kisha marrë drog’ Më vjen aq turp nga vetja Cdo fjalë ,që them janë të vërteta Shumë vendime ,pa u menduar kam marr’ ...
Autori: L · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Pendesa e një burri dhe përballja me dëmet e bëra
Ditë?A ka ditë dhe për mua ? Jo-jo më mirë natë. Mos trazo përsëri asgjë.Mos i trazo ujërat, o Qiell që shkëlqen nga errësira.Boll më!Rri aty ku je!Po pse ? C'bëra unë?Qielli i ka këto.Jo mos u shfajëso!Me ato që i bëre Diellit,ai k...
Autori: Komentues · Lloji: Anekdota · Tema: Tragji-komedi
Vajza:Kqyrni,shoqe kam tablet ajpad Shoqja1:Sa i. Bukur,e gzofsh ! Shoqja 2 mendon:U bo kjo me ajpad.Iu theftë qaji tablet n'pllaka iu theft! Autori:Vajza ftoi 2 shoqet e saj dhe ua kallxoi tabletin. Po një shoqe ish te plas prej inati dhe qejf kish...
Autori: xhulia metaj · Lloji: Poezi kolone · Tema: poezi personale
nje adoleshente jam sot moshe pak ne rrezik jam perpjekur te pershtatem ne kete rast mos te jem viktime e vogel dhe e shkathte por kaloj cdo situate nuk bezdisem aspak kur te tjeret me kane inat inatosem shpejt lehte nuk ik inati ama nd...
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: Erika Remark · Lloji: Hartim · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...
Autori: Sidrit Bulku · Lloji: Rrefenja · Tema: “Lufta efundit (Ciklopi)”
Shume kohe me pare ne luften rtre mbreterive ku luftohej per ar dhe toka ama luftohej per princeshen e mbreterise se trete.Ajo ishte si engjell .Ate e quanin Roze.Te gjithe kerkonin doren e princeshes.Njerezit nuk dinin per Ciklopin.Ai ishte nje per...




Komentet e fundit!

Emri: frida qordja
Email: thjeshtfrida@hotmail.com
Komenti:

Emri: fridda qordja
Email: thjeshtfrida@hotmail.com
Komenti: dashuria eshte gjeja me e bukur e jetes se njeriut kush e perjeton eshte me fat//????/



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com